Σάββατο, 15 Μαρτίου 2014

"ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ" ;;

«ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ;»

Είναι πραγματικά ασύλληπτο για τον μέσο νου να αντιληφθεί το μέγεθος της  υποκρισίας και της αδιαλλαξίας της εκπαιδευτικής πολιτικής της κυβέρνησης. Μέσα στην καταιγίδα των αντιεκπαιδευτικών μέτρων που ήδη ξεκίνησε -αξιολόγηση, κατασκευή πλεοναζόντων, υποχρεωτικές μεταθέσεις, Νέο Σχολείο κ.λπ.- τα πρωτεία στην αδικία και τον εμπαιγμό συνεχίζει να κρατά η Τεχνική  Επαγγελματική Εκπαίδευση και ειδικότερα το ακρωτηριασμένο εκείνο κομμάτι της του καλοκαιριού, που, ΗΜΙΘΑΝΕΣ ΠΙΑ, ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΣΥΡΘΕΙ ΕΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ. 

Ενός σχολικού έτους με χιλιάδες
 χαμένες διδακτικές ώρες στα μαθήματα των καταργημένων ειδικοτήτων -συμπεριλαμβανομένων φυσικά και των Πανελλαδικά εξεταζομένων-, με μαθητές, καθηγητές  και τις οικογένειές τους, έρμαια του απόλυτου παραλογισμού και των ιδιωτικών συμφερόντων.  

 Η  αναλγησία και η προκλητική αδιαφορία του κράτους εις βάρος  αυτών των παιδιών, όχι μόνο συνεχίζεται αμείωτη, αλλά κλιμακώνεται επιδεικτικά ενόψει των Πανελλαδικών εξετάσεων, καθώς το ΥΠΑΙΘ ξαναστέλνει  στα σπίτια τους  τούς  λίγους διαθέσιμους που είχαν επιστρέψει στα σχολεία.

Είναι λοιπόν προδιαγραμμένη
 η αποτυχία  των μαθητών της Γ’ Λυκείου των ΕΠΑ.Λ στις Πανελλαδικές, για τον προφανή λόγο της   μη κάλυψης της  διδακτέας ύλης. Υπό τις παρούσες βέβαια συνθήκες, μυστήριο  παραμένει και η ίδια η διεξαγωγή των Πανελλαδικών εξετάσεων στις επίμαχες ειδικότητες  καθώς  δεν υπάρχει καμία απολύτως ενημέρωση επί του θέματος... Ας μας απαντήσει κάποιος  απ όλους αυτούς που κόπτονται ... «πρώτα για τον Μαθητή», ποιος  αναλαμβάνει την ευθύνη για την ψυχική οδύνη και την  Οδύσσεια  αυτών των μαθητών από την έναρξη της σχολικής χρονιάς μέχρι και τώρα, ποιος απ' αυτούς  μπορεί να τους  κοιτάξει στα μάτια... Εκτός κι αν τα παιδιά αυτά δεν θεωρούνται γι' αυτούς μαθητές….

Το
 ίδιο αμείωτη και εξοργιστική  συνεχίζεται  η  ΑΠΟΣΙΩΠΗΣΗ του ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΑΥΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ καθώς και του  ΟΚΤΑΜΗΝΟΥ  ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ   από τα  συστημικά  ΜΜΕ,  αφού στην καλύτερη των περιπτώσεων  περιορίστηκαν σε ολιγόλεπτες αναφορές  φροντίζοντας να υποτιμήσουν τη σπουδαιότητα του θέματος  και να παραπληροφορήσουν τους  τηλεθεατές  με τα ασύστολα ψέματα των  «επίσημων» καλεσμένων τους , σύμφωνα με τα οποία τα ΕΠΑ.Λ και οι ΕΠΑ.Σ  «δουλεύουν ρολόι» με τους ωρομίσθιους (!!) και οι διαθέσιμοι είναι τακτοποιημένοι σε άλλες θέσεις  ήδη από το περασμένο φθινόπωρο (!!).Κάποιοι μάλιστα  είχαν το θράσος  να αναφερθούν και σε, ανύπαρκτες φυσικά, ονομαστικές λίστες  των υποτιθέμενων προσλήψεών μας (!!).

Η σκληρή αλήθεια είναι πως
  ακόμη περιμένουμε τις τελικές  λίστες της Κινητικότητας (πλην τη χθεσινή, των δεύτερων πτυχίων), μιας Κινητικότητας που αφήνει στο δρόμο  τετρακόσιους τουλάχιστον  από εμάς καθώς ούτε καλύπτει όλες τις καταργημένες ειδικότητες, ούτε το 100% των διαθέσιμων…  (σημειωτέον ότι απομένουν μόνο 8 ημέρες  μέχρι τη λήξη της διαθεσιμότητας).

Για εμάς, τους
 διαθέσιμους εκπαιδευτικούς της ΤΕΕ, ο στόχος της κυβέρνησης  σχετικά με το Δημόσιο Σχολείο είναι ξεκάθαρος και αφορά στον σταδιακό του ευτελισμό και υποβάθμιση –μέσω  στοχευμένων  μεθοδεύσεων-, με απώτερο σκοπό την μετατροπή του αγαθού της Εκπαίδευσης σε εμπορική συναλλαγή. Με άλλα λόγια, σε ζεστό  χρήμα στις τσέπες των σχολαρχών και της παραπαιδείας. Το ίδιο ξεκάθαρο είναι επίσης πως η ουδετερότητα και η αδράνεια μερίδας συμπολιτών μας –συμπεριλαμβανομένων και συναδέλφων-,  σε ένα τόσο σοβαρό ζήτημα, το μόνο που καταφέρνουν είναι να λειτουργούν υποστηρικτικά στην αντιπαιδαγωγική πολιτική του υπουργείου, μέχρις ότου η ίδια αυτή ισοπεδωτική πολιτική, παρασύρει και τους ίδιους.

Εν κατακλείδι, επειδή το ζήτημα είναι βαθύτατα ηθικό κι επειδή
 ο καθένας μας κρίνεται από τις πράξεις του, παρακαλώ  την εκπαιδευτική κοινότητα, τους γονείς , τους συμπολίτες μου, να σταθούν αλληλέγγυοι δίπλα μας,  έστω και τώρα, την ύστατη στιγμή,  και να παλέψουν μαζί μας για το αυτονόητο:  Τη Δημόσια δωρεάν Παιδεία για όλα τα παιδιά και το Δικαίωμα μας στην Εργασία και την Αξιοπρέπεια.

                                                  Σας ευχαριστώ

                                                  Μαρβάκη Ελένη, βρεφονηπιοκόμος



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου