Πέμπτη, 24 Μαρτίου 2011

ΟΑΣΘ: ΑΠΡΟΣΚΟΠΤΗ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ


ΟΑΣΘ: ΑΠΡΟΣΚΟΠΤΗ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑ   ΜΕ ΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
... ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΙΒΑΤΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΥ



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ



ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ  ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΩΝ ΜΕΤΟΧΩΝ ΤΟΥ Ο.Α.Σ.Θ.

Στο Φ.Ε.Κ. Β406/16.03.2011 δημοσιοποιείται η κυβερνητική απόφαση της 22.02.2011, την οποία υπογράφουν οι κ. Φ. Σαχινίδης και Δ. Ρέππας, που περιλαμβάνει τον προϋπολογισμό του Ο.Α.Σ.Θ. για την τρέχουσα χρήση.

Για πρώτη φορά από το 2000 και κατά παράβαση των προβλέψεων του Ν. 2898/2001 και της κυβερνητικής προπαγάνδας για «διαφάνεια παντού», αποκρύπτονται τα αναλυτικά μεγέθη για τις δαπάνες του Ο.Α.Σ.Θ., προφανώς για να μην ενημερωθούν οι πολίτες της Θεσσαλονίκης.

Παρά την καλά οργανωμένη συγκάλυψη, ακόμη και από τη μερική δημοσιοποίηση των παρακάτω μεγεθών βγαίνει αβίαστα το συμπέρασμα (που από την πρώτη στιγμή διακηρύσσουμε) ότι η αύξηση της τιμής των εισιτηρίων αποσκοπεί στη διαφύλαξη των κερδών των μετόχων και των προνομίων όσων εκμεταλλεύονται τις αστικές συγκοινωνίες της πόλης.

(χωρίς Φ.Π.Α.)                                        2010                              2011                           ΜΕΤΑΒΟΛΗ


ΕΣΟΔΑ                                                    63.882.690                  72.873.595                         8.990.905

ΔΑΠΑΝΕΣ                                               166.472.149                165.793.949                      678.200

ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΤΙΚΗ
ΚΑΤΑΒΟΛΗ                                           102.589.459                 92.920.354                        9.669.105


Με την αύξηση της τιμής των εισιτηρίων επιβάρυναν τους εργαζόμενους και τις εργαζόμενες, τους συνταξιούχους, τους άνεργους, τους μετανάστες και τις μετανάστριες με επιπλέον 9 εκατομμύρια ευρώ (όσα και η αύξηση των εσόδων) προκειμένου να συνεχισθεί απρόσκοπτα η ληστρική εκμετάλλευση (οι δαπάνες, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται και τα επιχειρηματικά κέρδη, έμειναν αμετάβλητες).


Οι ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ δηλώνουμε ότι θα συνεχίσουμε ακόμη πιο δυνατά, ακόμη πιο οργανωμένα τον αγώνα μας για αστικές συγκοινωνίες που θα εξυπηρετούν τις ανάγκες των κατοίκων της Θεσσαλονίκης και όχι τα συμφέροντα μιας ελάχιστης μειοψηφίας.

ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου