Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

Ποιός σκότωσε τον Αντρέα;




Ποιός σκότωσε τον Αντρέα; *

«Οταν ήρθα σε αυτό το εργοστάσιο να δουλέψω μου μίλησαν για την επικινδυνότητα. Μου τόνισαν ότι πρέπει να εργάζομαι αργά και προσεκτικά. Μου έδωσαν και ενημερωτικό φυλλάδιο γι' αυτό.
ΔΕΝ ΦΟΒΗΘΗΚΑ ΓΙΑΤΙ Η ΑΝΑΓΚΗ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟ ΦΟΒΟ.
Μετά με ξεγέλασαν και το κομμάτι το ψωμί, μου το σέρβιραν σε χρυσό πιάτο (υπερωρίες και πριμ), μόνο που συνάδελφοι ξέχασα, όπως όλοι μας άλλωστε, ότι το πιάτο ήταν ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ.
Σήμερα τα ξημερώματα έχασα τη ζωή μου. Τα ράουλα άρπαξαν το χέρι μου, το κεφάλι μου διαλύθηκε στα δύο, τα μάτια μου σκορπίστηκαν στη μηχανή μαζί με το αίμα μου.
Ετσι παραμορφωμένο θα με στείλουν στη μάνα και στη γυναίκα μου.
ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΒΑΡΔΙΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ. ΠΟΙΟΣ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟΝ ΑΝΤΡΕΑ; ΤΟ ΡΑΟΥΛΟ;
  • Το ράουλο ή οι διευθυντάδες που κάθε λίγο και λιγάκι μας συγκεντρώνουν σαν τα αρνιά και μας πιέζουν για ταχύτητα;
  • Το ράουλο ή οι απειλές τους προς γνώση και συμμόρφωση γιατί έξω περιμένουν 1 εκατομμύριο άνεργοι να πάρουν ανά πάσα στιγμή τη θέση μας;
  • Το ράουλο ή τα φθηνά υλικά και οι κακές συνθήκες που δημιουργούν πρόβλημα στο αλουμίνιο και για όλα φταίνε οι εργάτες;
  • Το ράουλο ή ότι αυτό το μήνα εκτός από τους φόρους, την ακρίβεια, η εταιρεία με τιμώρησε κόβοντας λεφτά από το μισθό μου γιατί το αλουμίνιο είχε επάνω μπιμπίκια όπως λέμε;
Για να καθαρίσω ένα μπιμπίκι από το αλουμίνιο, δεν σταμάτησα την μηχανή όπως έπρεπε, δεν ήθελα να χάσω και τον άλλο μήνα το ΠΡΙΜ, έτσι, τόσο απλά, έχασα τη ζωή μου.
ΣΗΜΕΡΑ ΗΤΑΝ Η ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ, ΑΥΡΙΟ;»
 


* Κείμενο που έγραψε ενας εργάτης-συνάδελφος του αδικοσκοτωμένου εργάτη της ΕΛΒΑΛ-ΚΟΛΟΡ, στο 5ο χλμ της  παλιάς Εθνικής Οδού Θήβας - Χαλκίδας , ο οποίος πολτοποιήθηκε την ώρα της δουλειάς του, χθές,  ξημερώματα της Τρίτης 7 του Φλεβάρη 2012 και δημοσιεύει ο Ριζοσπάστης στις 8 του Φλεβάρη. Ο Αντρέας, τα πλήρη στοιχεία του οποίου δεν εχουν γίνει ακόμη  γνωστά ήταν 39 χρονών και πατέρας ενος ανήλικου παιδιού.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου